Bij Harmonisch Wonen en Van der Leij werken we aan goede dienstverlening en tevreden klanten. Om te weten wat we goed doen en waar het beter kan, vragen we onze huurders om hun mening. U kunt daarvoor een e-mail ontvangen met als afzender KWH namens Harmonisch Wonen, of gebeld worden door DESAN Research Solutions
De mening van onze huurders is belangrijk
Om een duidelijk beeld te krijgen van hoe huurders onze dienstverlening ervaren, laten we onderzoek uitvoeren. Daarbij stellen we vragen als:
- Voeren wij reparaties goed uit?
- Komen wij onze afspraken na?
- Geven we duidelijke informatie?
Voor het onderzoek ontvangen huurders een vragenlijst per e-mail of worden zij gebeld om de vragen telefonisch door te nemen. KWH voert dit onderzoek voor ons uit. Misschien heeft u wel eens een vragenlijst ingevuld?
KWH
KWH is het kennis- en kwaliteitscentrum voor woningcorporaties. Zij helpt woningcorporaties om hun dienstverlening te verbeteren. Dat doet ze onder andere door voor ongeveer 150 corporaties de waardering van huurders voor de dienstverlening van hun corporatie te onderzoeken.
Keurmerk KWH-Huurlabel Corporaties kunnen in aanmerking komen voor een keurmerk bij het huurdersonderzoek; het KWH-Huurlabel. Wanneer huurders tevreden zijn, de dienstverlening volledig is onderzocht en een onafhankelijke commissie het onderzoek en de resultaten heeft beoordeeld, dan krijgt een corporatie dit keurmerk.
De resultaten voor Harmonisch Wonen
In maart ontvingen we de resultaten van de onderzoeken naar onze dienstverlening in 2024. Daaruit blijkt dat onze huurders de kwaliteit van onze dienstverlening waarderen en dat wij het keurmerk hebben behouden. Daar zijn wij trots op! Uiteraard blijven we verder werken aan onze dienstverlening.
Meer informatie
Voor meer informatie over KWH en het keurmerk voor corporaties, kijk op www.kwh.nl/voor-huurders