Harmonisch Wonen laat op geregelde basis klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren. Dit gebeurt door KWH, het Kwaliteitscentrum Woningcorporaties.

Inmiddels loopt het onderzoek over 2019 en zullen een aantal van de huurders een e-mail ontvangen in april en juli. We vinden het erg fijn als u de moeite neemt om deze te beantwoorden. Dat helpt ons om een goed beeld te krijgen hoe goed we het doen en waar we kunnen verbeteren. U kunt vragen krijgen als er bij u een reparatie of groot onderhoud is uitgevoerd, of als u net hier nieuw woont of juist bent vertrokken. Ook kunt u benaderd worden met een paar algemene vragen over de woning en de buurt. Het zijn altijd maar een paar vragen die u heel snel kunt beantwoorden.

Wij stellen uw medewerking erg op prijs.

Vorige jaren scoorden we op de meeste onderdelen boven het landelijk gemiddelde. We zijn benieuwd hoe tevreden u als huurder dit jaar bent!

Als u ergens niet tevreden over bent, meldt u dat ook aan ons? Wij helpen u graag!