Huurdersportaal

Dit portaal is alleen voor huurders van Harmonisch Wonen. Indien u al een account heeft, kunt u hier inloggen op het huurdersportaal.

Wanneer u ‘Mijn Harmonisch Wonen’ voor het eerst bezoekt, kunt u uw persoonlijk account aanmaken via 'registreren'.

Vraag een nieuw wachtwoord aan als u uw wachtwoord bent vergeten.

Heeft u als huurder problemen met inloggen? Neemt u dan contact met ons op.

In het huurderportaal kunt u het volgende inzien en regelen:

  • Contactgegevens
    • wijzigen telefoonnummer en email
  • Contractgegevens
    • wijzigen bankrekening
  • Betalingsoverzicht
    • betalen openstaande huren via iDeal
  • Huursamenstelling
  • Woningwaardering

Voor andere zaken zoals de huur opzeggen en reparaties melden hoeft u niet in te loggen.

Huurt u nog geen woning bij Harmonisch Wonen? Wilt u komen wonen in het Sidhadorp? Kijk dan op "Ik zoek" voor informatie voor woningzoekenden.

 

U kunt 24/7 online een reparatieverzoek melden via het reparatieportaal van Harmonisch Wonen Van der Leij.

In geval van urgente reparaties buiten kantoortijden kunt u bellen naar 0320-257398.

Voor verdere contactmogelijkheden: reparatie-onderhoud.